Upozornění: Dlouho nevykazujete žádnou aktivitu, proto dojde za 60s k odhlášení. Tlačítkem „Prodloužit“ odložíte odhlášení o 45 minut.

Jak jste spokojen/a s fungováním Klientské zóny?

Děkujeme, to máme radost. Je i tak něco, co bychom mohli v Klientské zóně zlepšit či udělat jinak? Co vám tam chybí?
Děkujeme za váš názor. Co bychom měli v Klientské zóně zlepšit či udělat jinak, abyste nám příště dal/a jedničku?
Děkujeme za váš názor. Chceme být pro vás lepší. Co bychom měli v Klientské zóně zlepšit či udělat jinak?
Děkujeme za váš názor. Chceme být pro vás lepší. Co bychom měli v Klientské zóně zlepšit či udělat jinak?
Děkujeme za váš názor. Chceme být pro vás lepší. Co bychom měli v Klientské zóně zlepšit či udělat jinak?

Platba následného pojistného

Položky tučně s hvězdičkou jsou povinné.

Platební údaje

Typ pojištění *
 
Vyplňte v případě, že chcete poslat potvrzení o platbě.

Způsob platby *

eKontem on-linePokud máte účet v eKonto vedený u Raiffeisenbank, můžete využít pro platbu on-line její platební systém. Nápověda

Platební kartou on-linePlatba kartou se uskutečňuje prostřednictvím bezpečného systému 3D Secure. Nápověda

ČSOB on-linePokud máte účet veden u ČSOB a zároveň máte zřízen ČSOB Internetbanking 24, můžete pro platbu on-line využít její platební systém. Nápověda

Poštovní spořitelnou on-linePokud máte účet veden v Poštovní spořitelně a zároveň máte zřízen Max Internetbanking PS, můžete pro platbu on-line využít její platební systém. Nápověda

PLATBA 24Pokud máte účet veden v České spořitelně a zároveň máte zřízen Servis24 internetbanking, můžete využít pro platbu on-line její platební systém. Nápověda

Komerční bankou on-linePokud máte účet veden v Komerční bance a zároveň máte zřízenou službu přímého bankovnictví, můžete pro platbu on-line využít její platební systém. Nápověda

UniCredit Bank on-linePokud máte účet veden v UniCredit Bank a zároveň máte zřízenou službu přímého bankovnictví, můžete pro platbu on-line využít její platební systém. Nápověda