Upozornění: Dlouho nevykazujete žádnou aktivitu, proto dojde za 60s k odhlášení. Tlačítkem „Prodloužit“ odložíte odhlášení o 45 minut.

Jak jste spokojen/a s fungováním Klientské zóny?

Děkujeme, to máme radost. Je i tak něco, co bychom mohli v Klientské zóně zlepšit či udělat jinak? Co vám tam chybí?
Děkujeme za váš názor. Co bychom měli v Klientské zóně zlepšit či udělat jinak, abyste nám příště dal/a jedničku?
Děkujeme za váš názor. Chceme být pro vás lepší. Co bychom měli v Klientské zóně zlepšit či udělat jinak?
Děkujeme za váš názor. Chceme být pro vás lepší. Co bychom měli v Klientské zóně zlepšit či udělat jinak?
Děkujeme za váš názor. Chceme být pro vás lepší. Co bychom měli v Klientské zóně zlepšit či udělat jinak?

Náhled na škodní události

1Vyhledání 2Přehled 3Odhlášení

Vyhledání škodní události

Informace o škodní události jsou poskytovány pojištěnému nebo poškozenému. Proto je nutné vaše ověření. Aplikace je učena pro informace o škodách z pojištění vozidel, z pojištění majetku a z odpovědnostních pojištění.

Např. 1213141510 - Nápověda

Zadejte číslo vaší škodní události bez lomítek či pomlček.
Číslo škodní události jste obdrželi při její registraci.
Číslo škodní události může být např.: 1122334.

zavřít
Např. 22/4/1976 - Nápověda

Zadejte datum narození, jste-li fyzická osoba.

zavřít
Nápověda

Zadejte IČ, jste-li právnická osoba nebo fyzická osoba podnikající.

zavřít

Beru na vědomí, že pojistitel zpracovává osobní údaje za účelem vyřízení mého požadavku v souvislosti s prováděním likvidace škodní události. Podrobnosti o zpracování osobních údajů, mých právech a povinnostech správce jsou dostupné na www.ceskapojistovna.cz v sekci Osobní údaje – zde.